Nyupptäcka bloggen

Det var en gång för länge länge sedan i en annan stad, i en annan tid en singeltjej som hade en blogg. Hon levde ett ganska galet liv med mode, design och fester... men så växte singeltjejen upp, träffade en pojke, utbildade sig till jurist och fick ett litet barn... bloggen hade för länge sedan fallit i glömska men plötsligt surrade den upp till ytan igen.
Som ett sätt att hålla koll på det man gör och motivera sig att hålla igång... så nu är den gamla bloggen i stort sett raderad, men namnet är kvar... det är ju faktiskt ett himla bra namn.
Tanken är att jag här ska dela mina små projekt och pyssel och livet i stort, målet är att dokumetera hur jag går till väga för mig själv men också kunna dela till min familj och vänner. Snubblar andra in och tycker detta är spännande så är ni mer än välkommna.
När jag skriver brukar jag ha svårt att hålla mig till bara en sak så vi får se hur detta går, dessutom har jag nog helt glömt hur man gör när man länkar mm och det jag minns är med all säkerhet inte längre aktuellt....alla tips mottagesdärmed tacksamt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0